U Cumitatu di u Forum di Moda Chine 2022 nantu à l'Innuvazione Avanzata è Avanzata si terrà in Yudu, Pruvincia di Jiangxi

Attualmente, l'industria di a ropa di a Cina hà iniziatu un bonu principiu in u "Quattordicesimu Pianu Quinquennale", è hà fattu un prugressu pusitivu in i mercati mundiali è diversi segmenti cum'è l'aghjurnamentu industriale, a creazione culturale è l'innuvazione verde, chì mostra una forte resilienza ecunomica, bona. u putenziale di sviluppu è a tensione fresca di i tempi.Cum'è i ghjovani chì perseguite e cose novi, anu forti bisogni suciali, è una fiducia in sè culturale sempre più prominente aumentà gradualmente a so capacità di cunsumu, daranu più attente à a dumanda di u cunsumu di vestiti di "piacerà elli stessi", chì diventerà una forza impurtante per guidà. u mercatu.

nutizie01

À u listessu tempu, in l'industria di a ropa, una nova volta di rivoluzione scientifica è tecnologica si sviluppa in prufundità.L'innuvazione di novi materiali, novi tecnulugii, novi equipaghji, novi prudutti è novi mudelli s'accelerà in u modu di clustering è integrazione, chì cambia profondamente l'ecologia industriale.In questu cuntestu, a nova generazione di tecnulugia digitale, informatica è intelligente hà approfonditu a so integrazione cù l'industria di u vestitu, è prumove a migliione di a qualità è l'efficienza di a catena industriale è di a supply chain, purtendu u rinnuvamentu di e forme di cummerciale è di valore. estensione.

nutizie02

U 18 di nuvembre di u 2022, u China Fashion Forum hà unitu a manu cù Yudu, Ganzhou, Pruvincia di Jiangxi, per tene inseme u 2022 China Fashion Forum High-precision Innovation Summit cù u tema di "New Journey of Fashion, Streving for High-precision". per sviluppà cumplettamente industrie high-end, guidà l'innuvazione scientifica è tecnologica regiunale è a trasfurmazioni di a realizazione, custruisce un highland Manufacturing Highland di marche di u mondu, è principià un novu viaghju era per cullà l'altitudine cumandante di l'industria di a moda.U Summit di l'Innuvazione hè statu ospitatu da l'Associazione Chine di Vestiti è ospitatu da u Guvernu Populare di Yudu County è Beijing Shengshijianian International Cultural Development Co., Ltd.


Tempu di post: 13-mar-2023